sobota 10. září 2016

Podzim

Někdy je mi fajn a občas snad i šťastně.
Dnes se ale cítím, jako tofu v mastně ...

Já vím. Je sobota. A nevím sice, co děláte v sobotu vy, ale já většinou věci na poslední chvíli ... Venku je podzim. Ne tedy ještě úplně, ale už je cítit ve vzduchu. V tom větru, který se dere do mého okna. Takže uděláme co? No okno otevřeme! :) protože podzim je super a čím dřív mi vleze domů, tím to bude lepší ...

Občas si přijdu hodně ztracená. Taková jako opotřebovaná dálniční známka, co už toho hodně viděla, až nakonec skončila v bazaru. Na okně toho nabouranýho golfíka, co už do něj nikdo nechtěl cpát prachy. S podzimem se to ale prohlubuje ještě víc, haha. Což je super. Jelikož přestanu být roztěkaná a začnou mi ty myšlenky občas i k něčemu být ...

Nejhorší ze všeho je, když si nědo myslí, že je něco/někdo/nějakej ...
... tim to všechno začíná ...

Žádné komentáře:

Okomentovat