pondělí 16. června 2014

Where is me?

"A co děti, mají si kde hrát?" ... Asi ne, ale až vyrostou, možná budou mít své parkovací místo. Všechno kolem se zalilo do betonu a nic už není, jak to bylo dřív. Všechno mizí, na místech, kde rostla tráva, vysází se cizí ... auta, domy, umělé trávníky, květiny, tvořící prazvláštní obrazce. A nic už prostě není, jak to bylo dřív ...

Chtěla bych někoho, koho bych chtěla ...
Jsem ta, co se neozývá, i když slíbila, že to udělá ...
Jsem ta, co chce věci, o které vlastně vůbec nestojí ...
Smrt je prostě lepší, než umírání ...

Mám chuť se pořádně napít, i když jsem vlastně ta, co vůbec nepije. Toužím počítat schody do mého pokoje v podnapilém stavu a druhý den polemizovat o tom, jak moc jsem asi byla opilá. Toužím spadnout do postele, do té, ve které ležíš ty. Vzbudit tě a trochu si s tebou pohrát. Ale jen tak úplně maličko, navnadit tě a nechat tě být ...
Jsem mrcha.
Tos věděl ... ne?





Žádné komentáře:

Okomentovat